zaterdag 16 april 2005

Gewoon een gewone zaterdag

Zaterdag. Lekker uitslapen, ontbijtje pakken en voor de rest niet te veel doen. Alhoewel...

Sjoerd moest aan de slag voor zijn bijbaan en zat het grootste deel van de middag achter de laptop. Ik ben lekker naar de stad gegaan. Na mijn blèch-dag van gisteren is een uitje stad altijd hét ultieme middel om te testen hoe ik me voel en om mezelf op te fleuren. Ik hield het anderhalf uur vol, toch aardig. Daarna voelde ik me moe maar voldaan; volgens mij zoals elke vrouw zich voelt na het shoppen. Mits geslaagd voor de juiste aankopen natuurlijk, en dat was ik!
Toen ik thuis kwam legde Sjoerd net de laatste hand aan wederom werkelijk schitterende stukken juridische proza. Wat een timing weer!

In navolging van twee jeugdteams speelden de volleyballers van Heren 1 vandaag hun laatste wedstrijd om het kampioenschap. Om de punten ging het al niet meer, want ze stonden dermate vrij van de andere teams in hun poule dat verliezen hun positie toch niet meer in gevaar kon brengen.
We besloten even naar het staartje van de wedstrijd te gaan kijken. Na de 3-1 overwinning togen we tezamen dorpwaarts en werd het feestje voortgezet in de eigen kantine. Altijd gezellig!

We rondden de avond af met friet-op-de-bank, Jack Spijkerman en LoveLetters. Laatstgenoemd programma was voor Sjoerd de aanleiding om mij maar weer eens duidelijk kenbaar te maken dat ons huwelijk er voorlopig echt nog niet aan zit te komen...

Geen opmerkingen: