donderdag 28 april 2005

Hum zit weer lekker

Omdat ik zelf vind dat ik nogal depressief overkwam tijdens de laatste twee blogjes terwijl dat toch echt niet het geval is, even een korte update. :-)

De buikpijn is nog wel aanwezig, maar wordt momenteel volop bestreden en lijkt te minderen! De maandag bestelde Creon (in plaats van de Pancrease) heb ik sinds gisteren in huis en al veelvuldig geslikt.

Ik ben zelf weer terecht en ook mijn hum zit weer als gegoten! Wat lieve woorden, een arm om je heen, zonnestralen en nieuwe pillen al niet doen kunnen.
Veel dank voor die lieve reacties overigens.

Verder ben ik mij al erg aan het verheugen op het mooie weer dat 'ze' hebben voorspeld voor het koninginnenweekend en op de leuke uitjes die Sjoerd en ik voor dit weekend op het programma hebben staan.

Veni Vidi Vici! :-)

Geen opmerkingen: