donderdag 14 april 2005

Verzoeknummers

Lief dagboek ;-)

Vanmiddag kreeg ik de vraag voorgelegd of ik ook aan verzoekjes doe.
Nou, in principe lijkt me dat wel leuk. Al hangt het natuurlijk wel af van het onderwerp dat wordt aangedragen. Dus: shoot!

Omdat Sjoerd vanavond niet thuis is (hij moet werken) eet ik bij mijn vaderke en moesje. Handig, lekker én gezellig!

Over verzoeknummers en eten gesproken: kent iemand een winkel waar ze nog (droge) ravioli van Honig verkopen? Volgens mij is het al maanden uit het assortiment bij de winkel waar ik altijd boodschappen doe en hier in het dorp verkopen ze het ook nergens meer.

Voor pastaminnende mensen als wij is dit een regelrecht drama...
De gouden tip wordt dan ook beloond!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Normaal ben ik dé kenner van kant en klaar producten. Helaas kan ik je nu niet helpen.

Anoniem zei

Dat kun je wel zeggen, rijstkoker!

Anoniem zei

Verzoekje:
* Wie is sterker: Jerom of Obelix? Laat daar maar eens je licht over schijnen.

Ard zei

Nog een verzoekje:
Jij als neuroot hebt waarschijnlijk ook allerlei lijstjes? Zoals de hoofdpersoon in "High Fidelity". Dus kom maar op met je lijstjes, leukste, mooiste, lekkerste, lelijkste, stomste. Enz. enz.