dinsdag 17 mei 2005

Chilldagje

Na alle drukte rondom het Pinkpopweekend was ik vandaag wel toe aan een rustje. Sjoerd hoeft deze week alleen op donderdag te werken, dus hij rustte lekker mee.
's Middags hebben we pap nog een beetje geholpen met de ramen van de boot. Dat wil zeggen: Sjoerd en pap deden het werk en ik zat er gewoon bij, voor de gezelligheid.

's Avonds belde mijn peettante op. Ze vroeg of ik het op prijs stelde als zij mij morgen mocht helpen door Reiki met me te doen. Of op me toe te passen, kweenie hoe je dat omschrijft. Ik vond het in ieder geval heel lief van haar!
Ondanks dat ik vrij nuchter ben, leek het me in dit geval wel een goed idee om haar aanbod aan te nemen. Baadt het niet, schaadt het niet.
Ook mijn opa heeft beloofd om morgen om 13:00 uur een kaarsje aan te steken. Dus ja, aan tekort aan steun en medeleven zal het zeker niet liggen morgen...

Geen opmerkingen: