maandag 27 juni 2005

Gemak dient den mensch


Goeiemorgen! Ik kom er vandaag achter dat foto's plaatsen nu een stuk makkelijker gaat met dit programma.
Eerst moest ik foto's van mijn pc uploaden naar een group op msn en dan kon ik de thumbnails van die foto's op mijn weblog zetten. Vandaar dat mijn foto's altijd zo klein zijn.
Maar nu kan ik dus rechtstreeks via blogger foto's vanaf mijn pc op mijn weblog uploaden. Een stuk minder omslachtig en dus tijdrovend én ik kan nu ook het formaat aanpassen. Even wat stoeien...

Nou, minder tijdrovend is niet helemaal het geval want het duurt een stief kwartiertje vooraleer monsieur pc de boel geladen heeft. Maar handiger blijkt het toch zeker wel. Rest alleen nog de vraag wie de personen zijn die links op de foto staan.

4 opmerkingen:

Henny zei

En dat weet ik!!!

Anoniem zei

eehhh... henny wil je even open kaart spelen?!?!
Elke

sandy zei

ja, fijn he dat je nu de foto's makkelijker kunt uploaden...eindelijk. Geen gedoe meer met doorlinken via msn...

succes!
groetjes sandy

Ard zei

Ik weet het ook! Werd ook wel tijd dat de Hell's Angels en je (tweede) favoriete neef voorkomen in je digitale dagboek! ;-)