dinsdag 28 juni 2005

Liefste


ik zoek een woord
een heel nieuw woord
een woord dat niemand kent
ik zoek een woord
dat zeggen wil
dat jij de liefste bent



uit: Jij bent de liefste
van Hans & Monique Hagen


Vandaag zijn mijn prins en ik 2 jaar samen. Ik ga geen open deuren intrappen als "Waar blijft de tijd?" en "How time flies when you're having fun!". Maar een beetje boel bijzonder vind ik het wel.
Ben benieuwd of en wat we voor elkaar in petto hebben vanavond... ;-)
-------------------------------------------------------------------------------------
Tuurlijk hadden we wat voor elkaar in petto!
Locatie: achtertuin.
Stemming: knus, gezellig, lief.
Aperitiefje met een hapje Tapas, lieve kaartjes met een klein cadeautje, romantisch diner voor twee, beetje herinneringen ophalen, lachen.
Verschil met andere avonden: geen.
Elke dag is voor ons een feestdag. Celebrate life!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi lieverds,

Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie jubileum.
Blijf nog maar heel lang zo gelukkig.

Veel liefs
Henny

Veronica zei

Hallo Irene en Sjoerd,

Maak er een gezellige avond van en geniet van elkaar.

Groetjes,

Veronica

Fred zei

Gefeliciteerd!

Fred

(PS: leuk jullie nu eens echt (samen) gezien te hebben!)

annemarie zei

Lieve Irene en Sjoerd,

Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Veel plezier vanavond.

Ben trouwens ook benieuwd wat jullie voor elkaar in petto hebben!

Liefs Annemarie

Anoniem zei

Als "independant women" kon je vroeger de hele wereld aan, maar zeg nou zelf,
met Sjoerd is het toch veel leuker!!!
Geniet ze,
Kus Elke