woensdag 22 juni 2005

Trouble in paradise

Oh helend weblog, maak mij weer kalm...

Het ging ook eigenlijk allemaal iets té voorspoedig met de badkamer. Binnen een week van compleet gesloopt en kaal naar weer strak in de tegels en klaar voor afmontage.
Maar wat blijkt? Waar lijkt mij bloed van te gaan koken? De spullen die we uitgezocht hebben passen niet allemaal in de ruimte. Aaarrggghhh! De wasbak steekt teveel uit waardoor de douchedeur niet meer open kan. En ik heb het nog gevraagd toen we in de showroom waren om alles uit te zoeken. Ja hoor, past allemaal. Nou, mooi niet dus!
Bovendien heeft aannemer F. de aansluitpunten voor het water scheef gemonteerd. Nu past de douchekraan niet en hangen de sifons scheef.
Natuurlijk geven alle "professionals" nu elkaar de schuld. De loodgieter (bij wie we ook een offerte hebben opgevraagd maar die ver boven de prijs van de tegelzetter zat en die nu wel weer door de tegelzetter is ingehuurd... volg je het nog?) maakt nu gehakt van de tegelzetter, de tegelzetter is sowieso een lambal en zegt dat de loodgieter het maar op moet knappen. En ik vind dat de man die ons de spullen verkocht heeft een beetje beter op had moeten letten en dat de tegelzetter en hij samen nog even door hadden moeten nemen wat wij besteld hebben om na te kijken of het ook allemaal wel kan wat wij willen.
Het zal niemand dan ook verbazen dat deze zwaar ge-PMS-te stresskip zonet in een giga huilbui verzandde.

IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DIE KLOTEVERBOUWING!

Deze zin kwam mij vanmiddag ter oge:
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk
Gelukkig heb ik nog een heleboel hoop...

2 opmerkingen:

Riet zei

Hoi Irene
Er zijn inderdaad veel meer mensen dan alleen familie en vrienden die jouw weblog volgen. Ik ben er daar een van. Via via ben ik op deze site terecht gekomen en sindsdien geniet ik van de nuchtere en humoristische manier waarop jij je dagelijkse leven weergeeft. Ga nog lang zo door want vanaf vandaag moeten we het dagboek van Arian al missen.
Zelf heb ik een zoontje van 11 met CF en we wonen ook in Limburg.

Groetjes, Riet

PS. we hebben zelf ook net de badkamer verbouwd dus ik begrijp de stress. Succes ermee.

Crew Koos zei

Hello ... is it me you re looking for ?