vrijdag 29 juli 2005

Achterstallig onderhoud

Zo. Weer helemaal bij met schrijven. Nu de was nog...

Ken je dat? Dat er de hele dag een bepaald woord of een zin (bijvoorbeeld uit een liedje) in je hoofd zit? En dat bij alles wat je doet dat woord of die zin door je hoofd vliegt, suist, danst, tolt.
Ik heb dat geregeld. Vraag me niet waarom maar vandaag reisde de term 'de intrinsieke waarde van een aandeel' gezellig de hele dag met me mee. Geen idee hoe juist dát zinnetje nou in een keer mijn hoofd binnen is gedrongen. Voor economie scoorde ik op de middelbare school immers vrijwel nooit een voldoende; mijn economieleraren waren geen van allen kanjers en bovendien is dat ook alweer 6 jaar geleden. Laat staan dat ik in aandelen handel!

Feit blijft dat ik vandaag al strijkend, bedden verschonend, opruimend en stofzuigend met die intrinsieke waarde van het aandeel bezig was. Bizar...

3 opmerkingen:

Judith zei

Dat ziet/zag er echt SUPERGEZELLIG uit :D.

Tamara M. zei

Zeker weten:D En heb je de was ondertussen al gedaan? (wij wel:P)

Liefs Tamara

Mars zei

Haahaa, ja dat heb ik dus nou ook. Ik dacht eigenlijk dat ik n beetje gek was..Maar zo zie je maar, Alweeeeeer; it runs in the family! Hm..wij hebben ECHT veel gemeen. Maar ehm..tsja..leuke zin joh;-)