dinsdag 26 juli 2005

Marsepulami goes M-town

Na een voor Mars dramatisch verlopen nacht (met slechts 2 uren slaap en een binnen geslopen hond die zich vrijpostig op haar hoofdkussen nestelde!) voelt ze zich in de ochtend opmerkelijk fit. In ieder geval fit genoeg voor een tripje Maastricht!



We winkelen, we kletsen, we doen een hapje en een drankje en nemen op z'n tijd een rustje. Rover en Sjoerd doen manmoedig mee en als Mars en ik een winkel inschieten, wachten zij buiten gewillig op onze terugkomst. Vooral Rover blijkt een ware attractie te zijn. Maar wat vaak gaan de meest uiteenlopende types door de knieën en geven onze Rover een aai over z'n bol. Om over de uitgestrekte armen en gescandeerde leuzen als "Ah wat een schatje!" nog maar te zwijgen! Of zou dat dan toch voor Sjoerd bedoeld zijn? ;-)

3 opmerkingen:

Marsje zei

Heeeeey Iren,
Had je niet gedacht he;-)
Jaja, ik zit nu achter de computer, terwijl jij je aan het douchen bent.
Ik vind het in ieder geval echt hartstikke gezellig, en de week moet nog maar laaang niet afgelopen zijn!
Nou, nog op een gezellige dag dan!
Kus,
Marcia

Ellen zei

Leuk leuk leuk! Pff word gewoon jaloers als ik jullie daar op een terrasje in een t-shirtje zie zitten, hier ist maar somber weer! Brrr...

Marsepulami zei

Heeey Irèntje,
Ik zit nu nog even achter de computer, laatste keer voor deze 'sessie'waarschijnlijk:( Ik heb het echt harrrtstikke leuk gevonden, en ga jullie dan ook zeker missen..!
Irène, Sjoerd, Rover, bedankt!;-)
Dikke Kus!!