zaterdag 23 juli 2005

Monopoly Marathon

Ik ben dól op spelletjes! Sjoerd helaas iets minder.
Het Rummicubspel dat ik twee jaar geleden tijdens mijn vakantie in Italië heb gekocht staat daarom helaas nog onaangeroerd in de kast. De sporadisch gespeelde potjes rikken koester ik begrijpelijkerwijs als kostbare momenten.
Toch heb ik sinds vanavond weer wat spelletjeshoop gekregen!

We hadden afgesproken bij vrienden thuis, voor een gezellig avondje kletsen. "Goh, misschien kunnen we dan ook wel een spelletje doen?", had vriend W. door de telefoon aan Sjoerd geopperd.
En zo geschiedde. Na de koffie en de abrikozenflappen kwam de Monopolydoos - onder het stof en dus in geen jaren meer gebruikt - op tafel. Lachen zeg! De laatste keer dat ik Monopoly speelde is toch al snel zo'n vijftien jaar geleden.
Pas om 2:30 uur was de winnares bekend en lispelden we lam van de rosé dat we dít toch echt erin gaan houden.

Ik ben benieuwd, de eerste vrijdag van de maand. Hier staan de spellen in ieder geval klaar!

Geen opmerkingen: