zondag 17 juli 2005

Still alive

Pfff, 'k had de afgelopen dagen echt nul inspiratie...
Wellicht een writersblockje, zomaar een zonnesteekje?
Morgen ga ik echt heel hard mijn best doen om alle verslonsde dagen bij te werken.

Vandaag was relaxen in ieder geval het devies. Sjoerd is na vier lange maanden ein-de-lijk klaar met zijn opdracht in Rotterdam én heeft deze week zijn bijbaan afgerond. Deze zondag dus voor de verandering eens helemaal niks dat moest. Jurisprudentie uitzoeken, verslagen uitwerken, adviezen schrijven; niks van dat alles.
Wél met een biertje binnen handbereik en de voeten in het poedelbadje ontspannen een boek zitten lezen.

Vanzelfsprekend was dit dus - in tegenstelling tot woensdag - het precies wél-gevoel!

2 opmerkingen:

Marcia zei

Haahaa, als ik een weblog zou hebben zou ik die op dit moment VOL kunnen kladderen. Maar die heb ik niet, dus dat gaat over;) Zal ik het dan maar op die van jou doen? Nee hoor, wees maar niet bang!
Nou..het prikken is gelukt hoor, zoals ik je al heb laten weten. Komt vast omdat jij aan me gedacht hebt!;) Nu alleen me even vermaken tot ongeveer half 12, en dan weer terug naar het ziekenhuis voor de 2de sessie. Maar tis toch lekker weer, dus moet lukken!
Jammer dat ik hier niet op msn kan zeg! Hm..anders konde we kletsen, en dan is de tijd ZO om!
Oke, sorry dat ik nu toch je hele comment vol heb gekladderd, maar je hebt ook geen gastenboek ofzo..en ik moet me toch vermaken he;)
Fijne dag! Ik spreek je vast vanmiddag of vanavond weer! Trouwens, jij moet toch morgen voor je sugar?
Kus,
Mars

Mars again zei

Nu heb ik vergeten te zeggen dat ik me vannochtend verslapen heb en heel sportief op de fiets ben gesprongen om naar Leiden te fietsen, daar de interliner naar Den Haag te pakken en toch nog te presteren om maar 3 minuten 'over tijd'te zijn;)
xxxxxxxx