dinsdag 19 juli 2005

Vakantie!

Yes! En nu kan mijn eindeloze, zalige zomervakantie écht beginnen.
De controle bij mijn suikerdoktertje verliep - in tegenstelling tot de heenreis: file! - buitengewoon voorspoedig. Binnen 10 minuten stonden dok en ik tevreden glimlachend weer buiten. Al mijn compleet irreële doemscenario's bleken weer totaal ongegrond. Nee Irène, geen insulinepomp, geen sensormeting en al helemaal geen spoedopname.
Als vanzelfsprekend ben ik er met mijn nieuw verworven kwartaal-APK helemaal klaar voor: dus kom maar op met alle leuke afspraken, muziekfestivals, logeerpartijen, terrasjes, weekendjes weg en vakanties.

Van de strikte regels omtrent het nieuw ingevoerde segregatiebeleid was vandaag wederom niks te merken. Wemelde het 2 weken geleden nog ouderwets gezellig van de CF'ers op de longpoli (en J.V., heeft je iv-kuur het gewenste resultaat gebracht?), vandaag kwam ik CF-collega J.M. tegen op de diabetespoli. Wat nou gescheiden afspraken?

Tijdens ons traditionele broodje bij Huffels schoven J.M. en haar vriend dan ook gezellig bij ons aan en hapten we gevieren de zomervakantie tegemoet!

4 opmerkingen:

Marsepulami zei

Jaja, vooral die logeerpartijen he;) Hahaaa!
Gelukkig was het goed in het ziekenhuis, ik dacht om 11.40 nog; als het goed is staan Irene en Sjoerd nu buiten!!
Nou..Doegie!
xxxMars

Barb zei

Dus dit betekent groen licht voor 6/7 augustus, he?
Leeeuuuk! Ik heb er zin in!
XXX

J.M. zei

...vond het ook heel gezellig :) FUCK HET SEGREGATIEBELEID :P

Jannie zei

Hee Irene!
Ik moet nu nog een weekje, en het gaat wel weer wat beter gelukkig :) Maar gewenste resultaat!? Hmm das natuurlijk gewoon gelijk die cf weg, hahaha maja zo werkt het niet ;) Maar goed ik denk dat ik volgende week wel weer lekker opgeknapt ben...
En inderdaad raar he op de afdeling lig je in je remi en op de poli komt je de cfers bij bosjes tegen... maar voor zo lang het duurt dus we zullen nog maar ff van de gezelligheid genieten :)
Voor jou heel erg veel succes volgende week!! Ik hoop dat ze daar de juiste beslissing nemen! En uiteraard dat je je niet te veel aantrekt wat sommigen hier op je site zetten, als je zelf maar beter weet toch :)
Succes, liefs Jannie