dinsdag 5 juli 2005

Verdwaalde gedachten

Ik weet niet waarom, maar ik moest vandaag ineens weer denken aan mijn vrienden van de fysiotherapie in het WKZ.

Zo had je fysiotherapeut Vincent, die best wel wat weg had van Carlo Boszhard en alleen daarom al leuker was dan fysiotherapeute Lizelot.
Lizelot had van dat vettige, grijze haar en stonk behoorlijk uit haar giecheltje. Dat rook ik als ze op een stoel naast me zat en mij meende te moeten aanmoedigen om nóg harder de trappers van die aftandse hometrainer rond te draaien. Ik had een hekel aan fietsen en dus aan haar. Bovendien liet ze me elke dag bij wijze van warming-up de trap nemen, in plaats van de lift. Het serpent! Ik kan je vertellen dat het nogal wat treden waren, van afdeling Eskimo, via Duif, Clown en Beer naar Appel...

Gek hè, dat er zomaar ineens mensen je hoofd binnendringen waarvan je het bestaan niet eens meer vermoedde.

Geen opmerkingen: