donderdag 4 augustus 2005

Even boten

Als vanzelfsprekend liep ik vandaag de hele dag rond met Esmé in mijn hoofd. Rusteloos drentelde ik door het huis en om de vijf minuten liep ik naar de computer om haar gastenboek te lezen. Daarop zou door Lotte worden vermeld hoelaat de hartcatheterisatie zou worden uitgevoerd. Helaas was dat om 14:30 uur nog niet bekend.

Omdat ik wat afleiding absoluut kon gebruiken, zijn we toen Sjoerd thuis kwam van zijn werk meteen weer de auto ingestapt. Pap en mam liggen momenteel met de boot in de jachthaven van Boxmeer en als ik ergens rustig (van) word is het wel 'hangen' op de boot.
Onderweg naar Boxmeer werd ik via de telefoon bijgepraat door Mars over het feit dat de ingreep er vandaag niet meer van gaat komen en hij met een beetje pech pas op zijn vroegst dinsdag plaats kan vinden. En dat omdat ze het benodigde materiaal niet in huis blijken te hebben... Ongelooflijk!

Geen opmerkingen: