dinsdag 9 augustus 2005

Kwakkelig

'k Voel me de afgelopen dagen wat kwakkelig.
Buikpijn, hoofdpijn, hoesten en benauwdheid wisselen elkaar in rap tempo af en al deze ongemakjes zijn overgoten met een flinke dosis vermoeidheid.

Tijdens het afgelopen weekend zouden we eigenlijk mijn drie Amsterdamse vriendinnen plus één peuter over de vloer krijgen. Maar gezien de situatie rondom Esmé heb ik die logeerpartij toch maar - met pijn in m'n hart! - afgezegd. Gelukkig is van een levensbedreigende situatie nu wonderwel geen sprake meer, maar dat wist ik vrijdag natuurlijk nog niet.

Ik vermoed dat de drukte van de afgelopen tijd en de opgebouwde spanning rondom Esmé er nu een beetje uit zijn gekomen. Niks ernstigs dus, maar wel erg jammer dat we ons 'weekendje Limburg' hebben moeten skippen. Maar ik ben inmiddels alweer druk in mijn agenda aan het bladeren en strepen en zie binnen niet al te lange tijd wel weer wat mogelijkheden. Dus lady's: op naar de tweede ronde!

Geen opmerkingen: