zondag 21 augustus 2005

TH Tour 2005 - part I*

Vandaag kijk ik met weemoed terug op gisteren, waarbij een kakafonie van gelach, geschreeuw, gezang en gezwets, een volstrekt anarchistische chaotische bende en een ongekende explosie van herkregen energie van onze drie Transplants me deden beseffen dat dít de jus over mijn leven is.

De dag bevatte onder andere: chocoladetaart, vriendenboekjes, een uitje Utrecht voor een illegaal bliksembezoek aan Esmé, Judith en Tamara, www.edforpresident.nl (hou hem in de gaten!), watergevechten, zalige lekkernijen, Hongaarse zorg en gastvrijheid, véél filmpjes en nog meer foto's...



Als mijn leven de lekkerste, mooiste, grootste slagroomtaart is die je je voor kunt stellen, dan is de scene ongetwijfeld absoluut de rode kers er bovenop.

* TH Tour 2005 - part I = Transplant Hooligan Ronde 2005 - deel 1

2 opmerkingen:

Marsepulami zei

Wat een ontzettend leuke foto's weer zeg!!! Van de foto's waar ik opsta ben ik natuurlijk van de helft alweer vergeten dat ze gemaakt zijn. Maar dat maakt het des te leuker!;-)
Die van ons samen vind ik ook wel leuk (die waar je 'durft in te zoomen').
Ik vond het echt een geweldig weekend, en inderdaad, misschien moet ik het dan toch toegeven; 'de scene' is toch wel leuk. I admit..
Maar gewoon omdat het een stel leuke gekke gezellige mensen zijn!
Oké, ik houd al op. Mijn verhaal moet ik ook nog doen, maar dat komt nog. Ben nog steeds aan het bijkomen, en val op dit moment bijna in slaap.....
Zzzzzzzzzz

Mars

Kaatje zei

Echt gaaf!!!
Ik heb genoten van jullie. Zodra iedereen weer bijgekomen is,s preken we weer af!