dinsdag 6 september 2005

Bezige Bomen Buikpijn Bij

Om 8:30 uur waren ze er, de bomenmannen en hun missie. Om 9:00 uur was hun missie al volbracht en lagen de twee knoeperds van bomen reeds tegen de vlakte, alsof het geknakte luciferhoutjes waren.



Ook mocht/ moest ik vandaag na vier heerlijke spijbelweken mijn broodnodige trainingsprogramma bij de fysiotherapie hervatten. En om eerlijk te zijn had ik er ook best wel weer zin in! Goede zin is de beste motivator en resulteerde vandaag meteen in twintig minuten stevig doorstappen op de loopband (waarvan zelfs 1,5 minuut rennen!). Ik stond behoorlijk van mezelf te kijken! Daarna heb ik ook nog uitgebreid aan al die andere indrukwekkende apparaten gehengst en nagenoeg alle spiergroepen weer uit hun zomerslaap getrokken.
Als vanzelfsprekend was ik daarna kapot! Eenmaal thuis begon mijn buik alwéér te emmeren en bezegelde ik mijn lot in horizontale positie op de bank. Mèn wat kan buikpijn zeer doen. Tegen 15:00 uur was ik dermate opgeknapt en geledigd dat ik mezelf in staat achtte een douche te nemen, ik had immers lang genoeg op de bank liggen stinken! Pas tegen de tijd dat Sjoerd thuis kwam voelde ik me weer echt fit.
Echter, vanaf 22:00 uur heb ik alle opgelopen schade driedubbel ingehaald. Vanaf toen leek ik gestoken door de bezig bij en heb werkelijk waar alle achterstand van huishoudelijke orde weggewerkt. Vanavond ging het zelfs zo ver dat ik midden in de nacht de gordijnen heb gewassen. Dat rare CF-ritme ook...

1 opmerking:

Marsepulami zei

Tsja..ieder zo z'n hobby zeg ik altijd maar he..!
De 1 gaat lekker slapen, de ander wast zijn gordijnen.
Natuurlijk!