zondag 11 september 2005

Blogspam

De laatste tijd heb ik te maken met een nieuwe vorm van spam waar helaas geen virusscanner of spamfilter tegen bestand is. Het gaat namelijk om comments van andere webloggers (veelal Amerikaanse bedrijven), die via een berichtje op jouw site reclame maken voor hun eigen site. Er staat dan zoiets als: "You have a great blog, very nice. Check mine and read everything about diet pills!". Rot op man, daar zit ik toch helemaal niet op te wachten!

Vooral 's nachts, als de meeste mensen in Nederland liggen te slapen en ik in alle rust mijn verhalen zit neer te tikken, kan ik om de vijf minuten zo'n irritant comment verwijderen. De mensen in Amerika zitten dan waarschijnlijk tijdens het begin van hun avond lekker op het net te surfen en blogspammen vrolijk in het rond.

Er zit dus maar één ding op: mijn laatste verhaaltje voor vandaag afronden, lekker naar bed gaan en morgen alle troepcomments weer dapper verwijderen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Your log is fabulous! Please check out the new log on www.ttvready.nl called "Suzanne's Wereld".