dinsdag 20 september 2005

HbA1C = oké

Over 2 weken is het alweer zover (how time flies...) en mag ik me melden op het hoofdkantoor in Utrecht.
In de aanloop daar naartoe ben ik uiteraard alweer rete ijverig mijn bloedsuikertjes aan het meten, net even iets secuurder mijn insulines aan het spuiten en getrouw al mijn andere verplichtingen aan het voldoen.

En hoi hoi hoi, het bewijs dat mijn goede gedrag zijn vruchtjes afwerpt, kreeg ik zojuist van de doktersassistente (de aardige ook nog, this must be my lucky day!). Het afgelopen donderdag geprikte HbA1C was 6.5: keurig dus!
Dáár durf ik over 2 weken best mee naar mijn Valkeniertje te gaan. :-)

Mijn longen klinken de laatste tijd ook vrij stabiel en hetgeen eruit komt stemt mij in het geheel niet ontevreden.
Wat een uiterst bekoorlijk huis-, tuin- en keukengeluksmoment is dit weer zeg.

Geen opmerkingen: