donderdag 15 september 2005

Zorgenstelsel

Ik blijf me er toch elke keer weer over verbazen, na een bezoekje aan mijn farmaceutische vrienden.
Met alleen al het gebruik van 28 dagen TOBI ter waarde van €2635,- kan ik de komende tien jaar sowieso naar een eventuele no claim-teruggave van mijn allerliefste ziekenfondsje fluiten!

Mag ik me dan misschien een heel klein beetje zorgen maken over het nieuwe zorgstelsel dat per 1 januari in werking treedt?
Ik kan niet wachten op wat voor wonderbaarlijke wijsheden, die nog niet vroegtijdig bekend zijn geraakt, er dinsdag allemaal uit dat koffertje van Gerrit Z. komen rollen... De inmiddels bekende leugens over zwaarste lasten en sterkste schouders hoef ik in ieder geval niet te horen!

4 opmerkingen:

Judith zei

Zoals ik al zei tegen mijn ouders: Dit nieuwe zorgstelsel is overduidelijk bedacht door mensen met veel geld (=politici) en die nog nooit met chronische ziektes te maken hebben gehad.

Marsepulami zei

Gewoon even; Goede Morgen!!:)

Anoniem zei

Dag Irene

Je hebt een hele leuke site. Ik ben er via ttv.ready.nl opgekomen. Ik wens je veel sterkte in je gevecht tegen CF.

Marsepulami zei

Wanneer laat je ons weer meegenieten van jouw turbulente leventje??

Sorry (1 euro voor Sjoerd), ik ben een beetje ongeduldig, maar ik ben geen pauze van jou gewend;)

Zoen, SZ