donderdag 20 oktober 2005

Ballon

Het helpt allemaal geen zak...
Liters thee (venkel, stoelgang, zoethout), kilo's magnesiumoxide en bergen Creon. Ik kan niet poepen.

Mijn buik voelt na ruim twee dagen behoorlijk vol en hard en ik heb geen broek meer in mijn kast die me nu nog lekker zit.
Door dat opgeblazen buikgevoel, voel ik me tussen mijn oren helemaal een wandelende luchtballon die op ontploffen staat.

Kom, ik ga nog eens een potje thee zetten, wie weet vandaag...
En anders kom ik misschien wel voorbij gevlogen!

-------------------------------------------------------------------------------------

Eén miezerige bruine knikker. Dat was het schamele resultaat van inmiddels drie dagen k(r)amperen op het toilet. De BNN-scheurkalender ken ik intussen uit mijn hoofd en sudokupuzzels hoef ik voorlopig ook niet meer te maken.
Morgen Tamara's Activiatip maar eens opvolgen...

2 opmerkingen:

Tamara M. zei

Nog een idee --> Activia (perzik met vezels) Helpt bij mij ontzeeeettend goed:D Echt heel erg goed!! Misschien dat je dat kan proberen?

groetjes Tamara

Marsekindje zei

Klean Prepje? Ik heb genoeg hoor, je kan wel wat krijgen;-)