maandag 3 oktober 2005

Biezepèrdje

Na een (té?) druk maar retegezellig weekend ben ik nu verbannen naar mijn bed.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de griepprik die ik woensdag a.s. moet halen nét te laat komt dit jaar.

Toen ik vanmorgen om 6:00 uur wakker werd voor mijn eerste ochtendplasje voelde ik al dat het mis was: pijn. In mijn benen, in mijn armen, in mijn nek, in mijn schouders. Spieren, pezen, botten, plaatsen die geen naam hebben en waarvan ik niet wist dat je daar pijn kan hebben. Overal pijn. Dit beloofde niet veel goeds.

Na het afwerken van mijn ochtendprogramma (ontbijten, sprayen, douchen, aankleden) ben ik van ellende maar weer terug naar bed gegaan. Ik voelde me een 'biezepèrdje' en wilde alleen nog maar liggen. Mijn temperatuur was inmiddels aardig op aan het lopen, al lag ik klappertandend onder het dekbed, en mijn rechterschouder voelde aan alsof hij verbrijzeld was.

Tegen de avond had ik definitief koorts en was ik helemaal stijf gelegen. Alles vanaf mijn rechterschouder naar beneden weigerde dienst waardoor liggen op mijn rechterzij onmogelijk was (want waar laat je je arm?). Mijn nekspieren aan de linkerkant waren gedurende de dag veranderd in stalen kabels en deden dusdanig veel zeer dat ook op die zij liggen niet ging.

Kortom: ik voelde me best beroerd vandaag.

12 opmerkingen:

Mars zei

Ahhh:( Nu ga ik lekker tegen jou zeggen dat je goed op jezelf moet passen;-) Haha, dat is leuk zeg!
Ik hoop dat je gauw weer beter bent, en het griepje toch nog meevalt!
Groetjes en Liefs aan Sjoerd&Roverke.

Dikke Kus, Mars

Enneh..volgende keer wel winnen met Risk he;-)

Tamara M. zei

Aah Beterschap Meid!! Pas op dat je niet in het ziekenhuis terecht komt! liefs Tamara

Yun zei

Hi Irene!
Zeg wat is dit nu? Ziek zijn is geen optie he!
Dus lekker in het bedje blijven, doe ik ook hier ;-)
Beterschap

Kus
Yun

Vitamitje zei

Heej, niet ziek zijn! Hebben we niks aan :P Veel beterschap ;)
Liefs, Judith

Mars zei

Hey,
Bedankt voor je sms vandaag, helaas niet zo leuk nieuws:( Niet zieker worden he Irentje!;-)
Gauw opknappen en ik spreek je gauw!

Kus Mars

Ik heb je toch niet wakker gebeld....?

Marjolein zei

Beterschap!!! Ik hoop dat je op eigen kracht op kan knappen van dit griepje.

Liefs, Marjolein

Bob zei

Beterschap, en hopelijk zonder kuur!

Groeten,

Bob.

TH zei

Sterkte

Mars zei

Hey Irentje..
Ik hoop dat je je al wat beter voelt! Hoop je snel weer te spreken.
BeterschapsKnuffel!
Je kleine S-Z

Bob zei

Hoi Irène,

Gaat het al weer een beetje beter met je?

Goed weekend, Bob.

Anoniem zei

dag meissie,nog niet fit?
Bel je nog,groet elke

Tamara M. zei

Nog een keer heel erg beterschap!!