maandag 10 oktober 2005

Goed - Beter - Best

Ja lieve lezers, bezorgde vrienden en bijna afhakende dagboekvolgers: ik ben weer beter! Na een week van helse lijfpijnen en ontelbaar veel Paracetamol en Ibuprofen doe ik gelukkig weer mee.
Dank voor alle gezellige telefoontjes, opbeurende smsjes en bezorgde comments op mijn weblog. Zo lief!

Een week uitval betekent onherroepelijk achterstand. Op tal van gebieden. Zo ligt er een stapel strijkwas op me te wachten waar je bang van wordt, zit mijn digitale brievenbus vol met te beantwoorden mailtjes, loopt ons beddengoed nog net niet vanzelf naar de wasmachine en moet ik vandaag écht mijn administratie bijwerken wil ik volgend jaar niet op persoonlijke titel failliet gaan (dus zorgtoeslagformulier, draagkrachtmeting voor terugbetalen studiefinanciering en beroepschrift voor het CZ i.z. afwijzing vervoersvergoeding in orde maken). Ja, en dan moet ik tussen al die klusjes door ook mijn digitale dagboek nog 'even' bijwerken!

Ik ga nu aan de slag, tot later...

3 opmerkingen:

Tamara M. zei

Wat ben je toch zielig:P Maar iig fijn dat je weer beter bent! -x-

Mars zei

Eigenlijk wist ik het al wel, maar toch leuk om nu 'echt' te lezen dat het beter met je gaat!
Gelukkig maar!
Houden zo he....;)
Dikke Kus,
Mars

Enneh..mijn beddengoed loopt altijd zelf naar de was..best makkelijk hoor;)

Vitamitje zei

Jej, weer een log dat word bijgewerkt :D Maar fijn dat je beter bent weer ;) En nu weer ff zo houden
Kus