dinsdag 11 oktober 2005

Leuke link

Voor iedereen die:

a) Dol is op testjes maken en lijstjes invullen.

b) Zich door de naderende winter al behoorlijk depressief voelt en nog maar een klein zetje nodig heeft om ...

c) Gewoon benieuwd is naar wat hij/ zij volgend jaar ongeveer kwijt zal zijn aan poliskosten.

d) Nog steeds van mening is dat dit kabinet de juiste beslissingen neemt.

e) Uit overtuiging (al dan niet gesterkt door het salarisstrookje) VVD stemt en dit zeker voor de rest van zijn/ haar leven zal blijven doen.

Ga eens naar de website www.zekerzorg.nl en laat je verrassen!

Mijn schouders zijn in ieder geval een stuk minder sterk dan de uitslag van deze test mij wil doen laten geloven. Ik ga er volgend jaar meer dan 100% op achteruit!

1 opmerking:

Vitamitje zei

Oneerlijk, oneerlijk, ik weet het :( Ik krijg ook al de hele tijd vragen van mn klasgenoten: Hoe gaat dat met jou dan, jij moet heelveel gana betalen
Eh, ja dus, ik ben er ook NIET blij mee
Maar fijn dat je weer beter bent :) Ik heb net vorige week zelf wat antibioticaatjes gekregen en die helpen! gelukkig, uds dat word hopelijk nog ff geen ziekenhuis voor mij (iig weer ff n maandje opgeschoven :P)
Liefs