maandag 7 november 2005

Aftellen

Na vanavond nog maar een keer of vijf, hooguit. Ik tel de maanden gestaag af en probeer de nog resterende tijd zo vrolijk mogelijk uit te zitten. Maar dat valt lang niet altijd mee.

Drie jaar geleden heb ik me er gewoon in laten kletsen. Je weet wel hoe dat gaat: "Het is echt iets voor jou." en "Nee het is niet veel werk.". Tel daar mijn toenmalige af en toe haperende zelfbeeld wegens het ontbreken van een interessant leven bij op en het kwaad was zo geschied.

In april 2006 zit mijn regeerperiode als secretaris erop en dan mag iemand anders het stokje van me overnemen. Of zoals een van mijn medebestuursleden het vanavond zo treffend zei: "Als je een hobby als een verplichting gaat zien, is het geen ontspanning meer en kun je er maar beter mee stoppen." En zo is het maar net.

Geen opmerkingen: