dinsdag 8 november 2005

Dralen

Tis weer dinsdag, tis weer sportdag. Ik heb mijn gezicht al zeker in geen zes weken meer laten zien in mijn zeer geliefde zweethok en dus lijkt het me nu toch echt de allerhoogste tijd om maar weer eens te gaan.

Maar pfff, ik weet niet waar ik mijn zin gelaten heb. Ik moet me nog omkleden, mijn spullen bij elkaar zoeken, de auto buiten zetten. Maar in plaats van dat ik al die zaken nu eens constructief en structureel aanpak en me naar de fysio spoed, zit ik hier al een half uur de ene loze internetsite na de andere te bekijken.

Irène ga iets doen! Duty calls...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hee lieve vriendin!
We zijn weer on line, en heb even vlug bijgelezen...
Kreeg het wel een beetje warm hoor van al die complimenten!
Vond het ook reuze leuk, dus kom maar op met die datums!
groet en een dikke kus,
Elke