maandag 21 november 2005

Loze signalen

Even een incrowd-vraag voor de meelezende CF'ers op dit weblog.
Hebben jullie dat nou ook wel eens?

Je hebt zo'n ouderwetse buikpijndag en voor het aanbreken van de middag heb je al minstens tien keer op de doos gezeten om je vette shit te lozen. Er komt een moment dat je voelt dat je darmen echt totaal helemaal leeg zijn (op zich een lekker gevoel!) en de resultaten op de pot wijzen dat ook uit. Er drijft alleen nog maar een berg brandschoon papier aan de oppervlakte.
Maar ondanks deze heldere feiten heeft je kont de stellige overtuiging dat hij nog steeds iets kwijt moet en zendt derhalve volstrekt overbodige peristaltische signalen uit. En daardoor kun jij niets anders doen dan voor de zoveelste keer met je broek op je knieën in de kou gaan zitten rillen en wachten op niks...

4 opmerkingen:

Tamara M. zei

JA dat heb ik idd ook wel eens... Vaak al op de wc waardoor ik er echt HEEEEEL lang opzit:D En ik maar in de overtuiging:"Ja er komt nog wel wat!!".... Wat niet komt dus:P

groetjes Tamara

Mars zei

Hahaaa! Ja..dat heb je me eerder verteld. En tsja... heb ik op zich vaak genoeg. Maar meestal zit ik niet voor niks... ;) Of komt t later alsnog.
Ik heb nu ook weer zo'n last van m'n buik:S:S:S HOE KAN DAT????
Maar goed..Succes ermee;) Was het gezellig zondag??
Kus, Mars

Anoniem zei

Der untergang ist da

Vitamitje zei

Uberherkenbaar! :D