vrijdag 11 november 2005

Over pruimen en papier

In de categorie: too much information!

Tegen het eind van de middag toog ik nog snel even naar onze favoriete kruidenier voor de vergeten weekendboodschappen. Toen ik mijn waar had verzameld en bij de kassa's was aanbeland, probeerde ik in te schatten welke van de drie rijen het snelst zou zijn en besloot op het laatste moment toch nog van rij te wisselen. De oudere en ietwat onverzorgd ogende vrouw waar ik eerst achter in de rij stond, keek me verschrikt aan toen ik in de rij naast haar opdoemde en vroeg of zij soms voorgeschoten was. Ik schudde vriendelijk van niet en begon de inhoud van mijn mandje op de lopende band uit te stallen. Vervolgens draaide die vrouw zich opnieuw naar me om. Ze stak twee pakken van dat grauwe, grijze toiletpapier in de lucht en zei, nee riep!, zonder blikken of blozen in onvervalst Limburgs: "Ja, ik heb flink wat pruimenvlaai gegeten, dus deze zal ik wel nodig hebben!"

Prettig weekend allemaal!

1 opmerking:

Vitamitje zei

Ahaaa, ook wel entropy (teveel informatie) genoemd :P (sorry gister introduction to communication gehad, dan krijg je dat soort rare begrippen...)
Hopelijk gaat het snel beter met je teentje!

Liefs, Judith