maandag 23 januari 2006

Beautiful day

Volgens een Britse psycholoog wordt vandaag, maandag 23-01, de treurigste dag van het jaar. Dat zou komen door het slechte weer, het geldtekort na de feestdagen en het besef dat er niets is terechtgekomen van onze goede voornemens.

Nou, ik merk er nog helemaal niks van hoor!
Mijn stemming laat zich vandaag omschrijven als opperbest. Het winterzonnetje schijnt hier dat het een aard heeft. Van de gegevens van mijn bankrekening ben ik wel eens verdrietiger geworden. En aangezien ik niet aan goede (en slechte) voornemens doe, hoef ik me ook niet druk te maken over het mislukken ervan.

Feitelijk lacht het leven me toe. Ik heb de allerliefste vriend van heel de wereld en omstreken. Samen hebben we de leukste hond van het universum. We wonen in het heerlijkste huis dat je je kunt wensen. En over mijn gezondheid heb ik momenteel ook weinig te klagen. Eigenlijk ontbreekt het me aan niks!
Ik vind vandaag een prachtige dag!

Geen opmerkingen: