maandag 30 januari 2006

Ongeloof

Ik begrijp het gewoon niet. Het wil mijn hoofd niet in.

Het ene moment sta je vrolijk de rode saus voor bij de pasta te bereiden.
Het andere moment word je overdonderd met de mededeling dat er weer een collega CF'er is overleden.
Vanmorgen ging ze voor een relatief kleine operatie het ziekenhuis in. Maar tijdens die ingreep traden er complicaties op en daaraan is ze uiteindelijk overleden. Dat kan toch helemaal niet?

Ik ken haar helemaal niet zo goed, heb haar maar een paar keer gezien en gesproken. Toch ben ik er kapot van.
Op deze manier komt het zo akelig dichtbij allemaal. Dan hoeft een redelijke longfunctie dus helemaal geen garantie te zijn.

De dood hoort bij het leven, dat weet iedereen. Maar een vrolijke meid van net 19? Daar kan ik met mijn kop niet bij...

2 opmerkingen:

Kata zei

Goh lieve Irene, ik begrijp je ongeloof. Ik heb dat ook... Ik kende Lieke zelfs helemaal niet. Maar ik weet wel dat er een lief vrolijk meisje van 19 dood is gegaan. Vol plannen en dromen, vrienden en vriendinnen, familie en natuurlijk haar ouders.

De Britse psycholoog heeft zich vergist. 30 januari is de treurigste dag van het jaar.

Mars zei

Hoi Iren,

Ik kijk nu pas op je site. Kon het niet eerder....
Hoe gaat het? Pff...

Kus, Mars