woensdag 11 januari 2006

Strop

't Is alweer even geleden dat ik hier trots repte over mijn sportieve prestaties. Dat is natuurlijk niet voor niets.
Met het schaamrood op de kaken (ach, dát niet eens meer) moet ik bekennen dat het net zolang geleden is, dat ik mijn hoofd liet zien op de plaats waar ik eigenlijk twee keer per week hoor in te checken.

Dus: einde spinningprobeerspel. Opnieuw een ervaring rijker en weer een illusie armer. En nog een sport die ik toe kan voegen aan mijn lijstje 'wel geprobeerd, niet gelukt/ leuk/ volgehouden'. Dat lijstje is zo door de jaren heen best indrukwekkend geworden.

* Cross-training
* Handbal
* Hardlopen
* Jazzballet
* Golf
* Kleutergym (5 lessen)
* Krachttraining
* Langlaufen
* Midgetgolf
* Outdoor-achtige dingen
* Paardrijden
* Roeien
* Schaatsen
* Skiën
* Spinning
* Steppen (met zo'n bankje, dus niet autoped-en)
* Tae Bo
* Vissen
* Volleybal
* Wandelen (trainen voor 4 Daagse Nijmegen)
* Windsurfen (te klein, kon niet bij de giek)
* Yoga
* Zeilen
* Zwemmen

Is het uitproberen van zo veel mogelijk sporten misschien ook een sport op zich?
Eigenlijk wacht ik, net als Theo Maassen, nog steeds op een Apenkooi-vereniging.
En tot die tijd? Wie zal het zeggen...

6 opmerkingen:

Tamara M. zei

Apenkooivereniging? I'm your (wo)man;)
Sporten gaat bij mij ook niet zo vlotjes, gaat wel wat aan gedaan worden btw:P Ik krijg btw last van het Mars-syndroom, ik heb de laatste paar nachten moeite met slapen (bij mij komt t door t hoesten maar oke) en lig vanaf 4 tot 6 wakker. Vandaar dit vroege berichtje.

-x- Tamara

Ard zei

Is vissen niks voor jou? Lekker in de frisse lucht, dus die heb je al binnen!

kees zei

Zou wel raar hebben gestaand: jij als grote volwassene tussen al die kleuters aan het gymen!!

Irèneke's wereld zei

Tamara: hoesten is ook sport. Minstens zo inspannend.

Ard: verhip, hoe kon ik het vergeten? Ook vissen hoort nog op de lijst.

Kees: inderdaad, dat was geen gezicht. Net als jouw taalgebruik! ;-)

Anoniem zei

Vissen!?!?!?!?
Elke

Laura zei

Haha,ik herken het....heb ook een waslijst met sporten waar ik met goede moed aan begon... maar jammer maar helaas, deze sneuvelde al na de 3de keer.. :-)
Groetjes Laura