zaterdag 4 maart 2006

Déjà vu

Toen we naar de voordeur liepen, zag ik voor hun raam twee bekende tinnen pinguïns staan. Die hebben wij ook.
Toen ze de deur open deed, zag ik dat ze een wel heel bekend groen blousje en een dito donkerblauwe spijkerbroek van Only droeg. Ik had precies hetzelfde aan.
Toen we de woonkamer binnenkwamen, zag ik vijf goed gevulde Bennokastjes staan. Onze cd's en dvd's staan in identieke kastjes.
Toen ik verder om mee heen keek, zag ik twee grote glazen vazen met daarin gekleurde takken staan. Precies zulke vazen heb ik voor mijn verjaardag gekregen.
Toen we de trap opliepen om de bovenverdieping te bekijken, schitterde een heel gaaf rood-met-wit Keith Haring-schilderij me tegemoet. Aan onze muur hangt net zo'n kunstwerk.

Toen wist ik het zeker: die nieuwe vriendin van Sjoerd's vriend J. zou best een leuke meid kunnen zijn... :-)

Geen opmerkingen: