donderdag 6 april 2006

Overpeinzing

Het is een beetje feest vandaag. Mijn weblog bestaat 1 jaar!
Een jaar lang heb ik nagenoeg dagelijks een stukje tekst uit mijn vingers geschud. Met plezier verhaalde ik over mezelf, mijn buien en belevenissen. Soms lukte het probleemloos, rammelde ik de ene alinea na de andere eruit. Maar er waren ook dagen dat ik urenlang inspiratieloos naar het toetsenbord zat te staren. Me afvragend waar ik in godsnaam over schrijven zou. Taaldingetjes, gekke plaatjes of gewoon een foto waren dan meestal mijn redding.

Alle seizoenen zijn voorbij gekomen, ik heb de jaarklok rond geschreven.
Je zegt zo snel "Goh, waar blijft de tijd?" en "De dagen vliegen om!".
Maar nu ik een goed schrijfjaar verder ben, besef ik helemaal hoe snel het allemaal gaat.

Vanavond toast ik. Op mezelf, op mijn vingers en het alfabet.
En op mijn trouwe lezersschare!

4 opmerkingen:

Fred zei

Hoi Irène!
Blijf doorgaan met schrijven, het is heel goed!
Groeten en tot horen
Fred

Vitamitje zei

Gefeliciteerd! Keep on going ;)
Liefs

de Bruijne Kreeft zei

Gefeliciteer! en ik sluit me volledig bij vitamintje aan: Ga zo door! Dan ga ik door met lezen!

Groetjes Jolanda

Tamara M. zei

Hou dat vast! Ik vind dat je echt superlogs schrijft:) Zit ze altijd met een big smile te lezen!

-x- Tamara