zondag 4 juni 2006

Bloedhonden

Hoewel mijn gezicht absoluut iets anders doet vermoeden, smaakte de (volgens Sjoerd veel te dure) pizzaslice heerlijk! Maar net op het moment dat Sjoerd lichtelijk geïrriteerd aan me vroeg of de foto al gemaakt was of niet, trok ik deze merkwaardige tronie. Niet dus...

Ach, die jongens van de Bloodhound Gang keken (en deden!) nog veel curieuzer vandaag.
Ze zetten een verbaal, vocaal en visueel vermakelijk schouwspel neer. Zo repten ze over homo's in het algemeen en Patty Brard en Gordon in het bijzonder. Tussendoor speelden ze op zo'n nasale kinderfluit het Wilhelmus. Ook vroegen ze nog of Natalie Holloway soms tussen het publiek stond; ze had een reisje gewonnen. Hun eigen van puberaal vermaak doordrenkte hitjes werden afgewisseld met die van Depeche Mode, iets waar de gitarist niet bijzonder mee in zijn sas was. Hij beloofde de zanger dan ook op zijn kop te pissen als hij nog een keer een liedje van die homoband zou inzetten. Je raadt het al... Jimmy Pop got himself a wet head.

Met een eindscore van 10 eigen liedjes gezongen in een uur tijd zou je kunnen zeggen dat je je bekocht voelt. Maar gezien het feit dat ik tijdens dit optreden niet al na een half uur op mijn horloge keek en dacht "Pfff, zijn ze nou nog niet klaar?" was die afwisseling en vooruit, ook het hoge pubergehalte prima te hebben! Hooray For Boobies!

Geen opmerkingen: