zondag 11 juni 2006

Dinges

Ik weet het... Het is echt ongelooflijk.

Ik kan genoeg redenen opdreunen over waarom ik mijn weblog de laatste tijd zo verwaarloos. Het slechte weer, het goede weer, de kuur, de zwijgstront tussen mam en mij, mijn gekeutel in huis. Op zich is dat gekeutel in huis wel een treffende parallel met de stilte op mijn weblog. Hier loop ik ook eigenlijk de hele dag achter de feiten aan, om moedeloos van te worden. De wasmachine aanzetten en de droger uitruimen lukt allemaal prima. De bizar snel groeiende stapel schone was bijwerken blijkt echter een volstrekt onneembare vesting. Zo ook het stofzuigen. Al zuig ik elke dag in alle hoeken en gaten, op het moment dat de zuiger in de kast verdwijnt dwarrelt de eerste haarbal van Rover alweer langs mijn neus. Om nog maar te zwijgen over het boodschappen doen. Met moeite zeul ik de laatste weken achter het karretje aan, me met lange tanden afvragend "wat we nou weer eens zullen eten".
En toen ik van de week 's avonds een keer ein-de-lijk de moed bij elkaar had geraapt om weer eens een logje te plaatsen, toen liep ik zelfs achter Blogger aan. Omdat de server plat lag!

Maar ja, eigenlijk zijn het allemaal drogredenen. Want ik maak genoeg leuke dingen mee, ik zit wél lekker in mijn vel en mijn computer is (gelukkig!) niet kapot.

Dus ja, kweenie?!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Welke reden dan ook, gelukkig zit je goed in je vel en is weer iets nieuws te lezen op je log. Wat een opluchting hihi. Gr Mel

Anoniem zei

Zo herkenbaar dit,
Bij mij hielp het om 1 keer in de 2 weken een pools vrouwdje 3 uur lang de boel te laten soppen zodat ik dan was kan vouwen en kasten kan opruimen.
de andere week hou ik gewoon de rest bij.De boeken van kluun vond ik ook leuk om te lezen.
groetjes manon