vrijdag 23 juni 2006

Feestbeest

"Irène, ik vind alles best als je maar geen surpriseparty of iets in die richting voor me organiseert!"

Sjoerd wordt 30 en houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan.
Sjoerd wordt 30 en houdt er gewoon niet van om jarig te zijn.
Sjoerd wordt 30 en wil eigenlijk liever alijd 29 blijven.

Mijn lief wordt 30; dat mag je toch niet onopgemerkt voorbij laten gaan? De gekste ideeën zijn de afgelopen weken door mijn hoofd gegaan. Toch maar een feestje dan, een weekendje Parijs misschien, heel sjiek en duur uit eten, naar zo'n thermaalbad soms? Maar voor iedere 'voor' kon ik meteen 3 'tegens' verzinnen.

Uiteindelijk werd het een gewone verjaardag, zoals we meestal onze verjaardagen vieren. Maar het was wel heel gezellig en precies zoals Sjoerd het wilde.
's Nachts om 00.00 uur feliciteren, proosten en cadeautjes uitpakken.
's Morgens uitslapen, op het gemak douchen en ontbijten.
's Middags naar Maastricht, wat winkelen en ergens een hapje eten.
's Avonds een bescheiden feestje 'en petit comité'.

Geen opmerkingen: