maandag 26 juni 2006

Uit!

Het was het boek. Daar kwam het door. Dat vervelende, langdradige, voortslepende, me totaal niet boeiende boek. Het was een ware worsteling, iedere bladzijde leek uren te duren en daarmee verstreken de weken. Het half gelezen weer terug in de kast zetten was geen optie. Dat dan ook weer niet. Maar ondertussen zorgde het er wel voor dat mijn leven stil stond. Alsof het zonder pardon de handrem erop had gezet. Ik wilde wel, maar het lukte me gewoon niet.

Vanmorgen las ik het eindelijk uit. Ik ben bevrijd van mijn boek! De tijd is weer voor mij.

Ja, ik moet toch iets schuld geven... ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Welk boek?

Anoniem zei

Ik heb het betreffende boek zelf ook besteld, dus ik ben benieuwd. Als je nu weeeeken niks meer van mij hoort en het komt ook door het boek, dan gaan we website opzetten om het te boycotten.
Gr Minoes en baasje

Irèneke's wereld zei

Dan hebben jullie geld in de Maas gegooid Mel en Minoes...

Het gaat overigens om 'Slaap met me' van Joanna Briscoe. Een extreem taaie rakker!

Het is echt wonderbaarlijk in welke mate ik ben opgeknapt na vanmorgen. Ben sinds weken weer eens onder de douche geweest. ;-)

Tamara M. zei

Oh, is dat het;)