dinsdag 27 juni 2006

Wat ik wil...

In tegenstelling tot voorgaande jaren ben ik er dit jaar nú al helemaal uit wat ik graag voor mijn 27ste verjaardag wil hebben. Het Oililyservies van Douwe Egberts! Ik ben er helemaal verliefd op. :-)

Het toeval wil - of is het gewoon het lot? - dat Douwe Egberts voor de maanden juli en augustus ook nog eens een hele leuke actie heeft bedacht. Ze doen al die mooie, vrolijke, fleurige spulletjes met 15% korting van de hand.
Eén keer raden wat ik op 1 juli a.s. als eerste doe: on line het hele servies bestellen!

Dus voor al die lieve mensen die mij dit jaar een bijzonder aangename verjaardag willen bezorgen de volgende oproep: kieper je rommelige keukenla eens om op het aanrecht en pluk die verfomfaaide spaarpunten van Douwe Egberts tussen de elastiekjes, sluitclips en rondslingerende lucifers uit. Stop de hele buit vervolgens in een envelopje en stuur ze maar aan me op!
Op 22 juli a.s. uitbetalen in klinkende munt of ritselend papier is natuurlijk ook een optie... ;-)

2 opmerkingen:

kata zei

Nog nie bestellen! Wacht op m`nzegeltjes! Ik heb er heel veel en stuur ze met plezier naar je toe!

Kaat

ZieZoAnne zei

Ik heb ook een paar zegeltjes.. Waar moeten ze heen??