zaterdag 22 juli 2006

27

Om 00.00 uur word ik uit volle borst toegezongen, gefeliciteerd en gezoend. Ik voel me op slag helemaal jarig. En begrijp echt geen snars van mensen die het niet leuk vinden om jarig te zijn. Mars heeft een keur aan cadeautjes meegenomen en ook Sjoerd tovert zomaar ineens nog enkele verrassingen uit zijn hoge hoed. Ik ben zo blij als een kind! Na een rosétje of wat zoeken we toch maar onze bedjes op. Het belooft een drukke dag te worden...














De hele dag is gevuld met mensen, sms-jes, vlaai, kaarten, cadeautjes, mailtjes en gezelligheid. Trots loop ik met mijn fleurige kopjes en bordjes op en neer tussen de keuken en de tuin. Het is een wonder dat ik in al mijn enthousiaste onhandigheid niks aan diggelen laat vallen.
De ene helft van mijn servies stond al zo'n week of 2 keurig ingepakt in de doos op vandaag te wachten. De andere helft, die ik via internet had besteld, liet echter akelig lang op zich wachten. Maar alsof ze het bij Douwe Egberts wisten, bezorgt de postbode juist vanmiddag alle nog ontbrekende onderdelen. Dat is de kers op de slagroom!

Moe maar voldaan rollen we na middernacht onze bedjes in met de wetenschap dat het nóg niet voorbij is...

5 opmerkingen:

Fred zei

Gefeliciteerd!

Dikke X X X en

Anoniem zei

Nog een keer gefeliciteerd. hoop dat je een leuke dag gehad hebt. En zie je... nu lees k je site ook hoor. Heb ook je cfbd stukje gelzen. Echt Leuk geschreven. Dikke kus Van Lisaaaaa

José en Hub zei

Irène,

Sorry maar veer ware het vergeate.
Hertelijk gefeliciteerd mit diene verjoardaag.

José en Hub

Marjolein zei

Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad, vast wel.

Liefs, Marjolein

Anoniem zei

Hey Peggy-Lotte,

Wat heb jij een leuke fotows op je site staan zeg, echt heel coowl!!! Heb je veel cadeaus gekregen, ben egt beniewjd.
Ik hoop in ieder geval dat je un gezelluge dach hep gehad, en dat je nog veel jaare leefdt. Zonder al te veel kure...

Dikke Kusz voor jouw meis!