zondag 16 juli 2006

Back home

Na een bijzonder luidruchtig partijtje nightswimming (wat niet meer om het lijf had dan in het warme bubbelbad-zonder-bubbels zitten) en opwarmen in het turks stoombad, kruipen we diep in de nacht loom van vermoeidheid onze bedjes in. Ondanks dat het een kort nachtje was, voel ik me 's morgens behoorlijk fit. Een en ander zal toch wel samenhangen met het lage alcoholniveau in mijn bloed. Waar vorig jaar het bier nog gratis was, moesten we dit jaar een godsvermogen bij de barman achterlaten voor een rondje pils. Hollands als we zijn drinken we dan toch eerder van de gratis aangeboden kannen ijswater en aanlenglimonade...

Met Sjoerd en Marcia gaat het naar omstandigheden ook wel lekker, maar Lisa kan haar ogen nauwelijks nog open houden en sluit ze overal waar ze zich bevindt. Na een eerste inpakronde en allemaal fris gedoucht te zijn, genieten we nog één keer van het luxueze ontbijtbuffet. De eetzaal zit een stuk voller dan gisteren en overal klinkt vertrouwd gekuch. That's the way I like it! ;-)

Als alle aanwezige flesjes Actimel en Yakult door Bas achterover zijn geslagen en Azarja zich door zijn indrukwekkende berg spek-met-eieren heeft geworsteld kunnen we eindelijk van tafel. Voor de laatste keer inspecteren we onze kamers en prop ik de overgebleven spullen in mijn tas. Dag Dorint Novotel, hopelijk tot volgend jaar...

Na iedereen gedag te hebben geknuffeld aanvaarden we de terugreis. Met Sjoerd op slippers naast me achter het stuur en twee slapende geitjes op de achterbank laat ik de afgelopen 48 uur nog eens keer passeren. Moeten we echt wéér een jaar wachten?

Geen opmerkingen: