maandag 24 juli 2006

De eindstand...

Zoals beloofd zou ik op 22 juli de eindstand van de aan mij toegestuurde en persoonlijk overhandigde D.E.-spaarpunten bekend maken. Omdat ik wist dat er ook na 22 juli nog het een en ander zat aan te komen, heb ik echter even gewacht tot na alle feestelijkheden.

Vanmorgen hebben Marcia en ik alles voor de allerlaatste keer gesorteerd en geteld. En het puntentotaal heeft echt mijn stoutste verwachtingen overtroffen...

Mede dankzij Jan & Désirée, Arian & Kata, Alie, familie Lechanteur, Piet & José, Melanie en familie Bonnie, Mariëlle en familie Prins en Elke kon ik vanmiddag 14.636 spaarpunten bij de geschenkenwinkel van Douwe Egberts inwisselen!!! Door jullie standvastige spaargedrag en vriendelijke vrijgevigheid heb ik mijn servies hierdoor aan kunnen vullen met 4 gebaksbordjes, 4 mokjes en 4 theetips. Ik voel me de koning te rijk!

Als vanzelfsprekend zijn jullie hierbij van harte uitgenodigd om eens een keer een kopje koffie of een potje thee - uiteraard mét een lekker stuk Limburgse vlaai - te komen nuttigen.

1 opmerking:

Marrrs zei

Heeeey Lotje!:D

Misschien lees je 't nog even snel!:) Ik ga zo ook maar eens mijn bed opzoeken. Was idd ECHT gezellig, die Hoge Thee!!!;)

Sweet Dreams BFL-je!

Kusje,
Mij