vrijdag 21 juli 2006

Feestcie in actie

Na een verkoelend ritje in de duistere avond met de cabrio ga ik nog snel even met de stofzuiger door het huis. Overdag komt het er met dit weer echt niet van en zoals het een goede CF'er betaamt word ik na tienen meestal lekker actief.
Als ik op ons tot logeerkamer getransformeerde kantoor met het beddengoed in de weer ben, hoor ik ze een paar meter verderop geheimzinnig smoezen. Met een grote glimlach op mijn gezicht en een vertederd gevoel in mijn buik neem ik stiekem een kijkje in de woonkamer. Vrolijk gekleurde slingers stralen me tegemoet.

Oh wat vind ik het leuk dat Mars dit jaar mijn verjaardag van begin tot eind meeviert en de komende week ons huis met haar aanwezigheid gaat vullen. :-)

1 opmerking:

Marsje zei

Ahh....nou ik vond het ook GE-WEL-DIG hoor!! Bij deze geef ik me alvast graag op voor volgend jaar. Kan dat????