donderdag 24 augustus 2006

Werk aan de winkel

Voor de meeste mensen is 1 januari het ideale moment om oude, vaak slechte, gewoontes achter zich te laten en met een schone lei te beginnen. Alsof dat met een nieuwe telling beter zal lukken. We beginnen weer bij 1 en zien wel hoe ver we komen.

Voor mij geldt echter dat het 'na-de-zomervakantie-nieuwe-schooljaar gevoel' veel zwaarder weegt. Heel stiekem ben ik de afgelopen weken dan ook al kleine plannetjes aan het smeden die vanaf september op de rol staan. Zo wil ik echt weer trouwer gaan sprayen en ook - daar is 'ie weer - het sporten voor de zoveelste keer oppakken.
Dat deze voornemens alles behalve overbodig zijn en schreeuwen om een ten uitvoer brenging, werd vandaag dubbel en dwars bevestigd toen ik er op het strand compleet werd uitgerend door een 41 jarige met een FEV1 van 30%. Go shame on you Irène!

Na de vakantie toch eens kijken waar ik mijn sportpasje heb gelaten...

Geen opmerkingen: