dinsdag 24 oktober 2006

Allemaal blij

Onder het motto doe eens gek, koop iets leuks voor je hond zijn we overgegaan tot de aanschaf van een Fatboy Doggielounge. We vonden dat Rover na zijn tandheelkundige ingreep van laatst nog iets van ons te goed had (want het blijft toch je kind hè? ;-)). En bovendien past zo'n vrolijk gekleurd hondenkussen veel beter in ons interieur dan het ietwat uit de toon vallende blauwe plastic mandje met groene handdoek dat nu in de huiskamer staat.









(laatste foto met oud kapsel!)

Ik vond ons exemplaar uiteindelijk via marktplaats in de woonplaats van een van mijn oma's. Origineel, gloednieuw en voor de helft van de winkelprijs! Daar wilde ik wel een ritje aan wijden. En dan kon ik daarna mooi even bij oma op bezoek. Rover blij, ik blij én oma blij!

Geen opmerkingen: