donderdag 19 oktober 2006

Borderline

En vandaag gaat het weer een stukje beter.
Het uitje naar de supermarkt - altijd een goede test case - bleek achteraf bekeken toch nog een iets te grote beproeving. Mijn irritatiegrens is vrij laag als ik (nog) niet helemaal fit ben. Maar nou was die ergernis opwekkende koe voor ons in de rij ook wel heel irritant bezig...

Het feit dat ik tot vanmorgen 3.45 uur wakker heb gelegen, maakt mijn lontje er natuurlijk ook niet bepaald langer op. Na zoveel Tavanicervaring zou je denken dat ik inmiddels beter weet. 2 Weken Tavanic betekent voor mij 2 weken slaapproblemen. Gelukkig is dat probleem vrij eenvoudig te ondervangen middels een inslapertje. Hoe komt het dan dat ik het toch weer iedere keer vergeet en bij elke kuur in dezelfde valkuil tuimel?

Dus Irène, niet vergeten: de komende 2 weken elke avond voor het slapen gaan een Temazepammetje in je mik kieperen! Da's voor de hele wereld veel gezelliger.

Geen opmerkingen: