donderdag 5 oktober 2006

Nog één keer dan

Zelf heb ik een stronthekel aan het lezen van verhalen van mensen die vroeger nooit sportten, toch ineens iets gevonden hebben waar ze hun energie in kwijt kunnen en daar vervolgens op het irritante af alleen nog maar over reppen. Toch ga ik dit blogje wederom wijden aan mijn zojuist geleverde sportieve prestatie. Gewoon omdat ik trots ben op mezelf!

Want het body pumpen ging me toch een partij lekker vanavond!
Dit was mijn derde keer en ik merk nu al dat bij sommige oefeningen meer gewicht aan de barbell (= de stok waar de gewichten aan moeten. Je merkt, ik begin zelfs vaktermen te gebruiken!) moet, omdat ik anders niet voel dat mijn spieren aan het werk zijn. Echt, ik weet niet wat me overkomt. Ik boek zowaar vooruitgang.

Oké, wat ik nu ga schrijven moet je echt voor jezelf houden hoor. En we spreken af dat als het er - om wat voor reden ook - niet van komt, dat je dan gewoon doet alsof ik het nooit vermeld heb. Maar ik zit er serieus over te denken om dit 2 keer in de week te gaan doen...

4 opmerkingen:

José en Hub zei

Wij zullen niets verder vertellen.

succes

Tamara M. zei

Ohoohh... Voel je je wel goed?:P

xxx Tamara

Mars! zei

Heeey Lieverd!

Ik heb even flink bijgelezen, en wilde even zeggen dat ik Onwijs TROTS op je ben!!! Wel zo doorblijven gaan he?! Ik kan 't even niet laten, maar....ehm...'zie je wel'..? Tsja, sorry het komt er lulliger uit dan bedoeld hoor! Maar na een paar keer merk je dus Wel vooruitgang;-) ("Daar geloof ik echt niet in, na 2 keer fysio). Des te knapper dat jij je er Wel toe hebt gezet!!!!!:D
Vooral doorgaan Vooral doorgaan (met dat mooie Amerikaanse accent).

Nou...we bellen snel!
Dikke Kus,

Mars(ekind)

Ma-rianne zei

Lieve Peggy-Lotte,

Ik ben Ook trots op je!!!Je hebt lef!

Kusjuh&lafjoe

Ma-rianne