dinsdag 31 oktober 2006

Oeps...

Sjongejonge. Het liep helemaal in de soep hier vanmiddag...
Wat begon met 'even de foto's in het menu vernieuwen' draaide zomaar ineens uit op een half gewiste template. Mijn teller was foetsie, net als mijn links. Help!

Na een hoop gezweet, gevloek en gepuzzel heb ik echter toch weer alles in oude staat weten te herstellen. Mét nieuwe foto's en niet alleen links in het menu, maar ook bovenaan mijn pagina.

Beetje jammer dat ik door dit gedoe (je kunt maar ergens druk mee zijn) en de eter die we kregen (wat overigens erg gezellig was) helemaal vergeten ben om tussen 19.00 uur en 19.30 uur de griepprik te halen...

1 opmerking:

Anoniem zei

SHAME ON YOU!!!!!!!!!! Ik sta niet bij je links!!! Drama...egt ik wilde zeggen, wat heb je een leuk kapsel, maar doe ik nu lekker niet:P hahaha.En lkkr ook alleen mr de groetjes aan Rover;)