maandag 6 november 2006

De uitdaging

Is het jou ook al opgevallen? Dat ik in geen tijden meer over mijn sportescapades heb gerept?

Het is dan ook alweer 4 weken geleden dat ik voor het laatst ben geweest. En ik zal eerlijk zijn. Deze 4 weken waren voor mijn gevoel sneller voorbij dan de 3 weken daaraan voorafgaand. Waarin ik vol goede moed mijn lijf op het sportstrijdtoneel parkeerde.

Het sporten weer oppakken nadat ik ziek ben geweest, dat vind ik een van de moeilijkste dingen die ik moet doen. Maar het stukje "moet doen" zegt denk ik meteen alles. Want ik zie sporten nog steeds als moeten. Niet als mogen, niet als willen. Gewoon moeten. En aan alles wat ik moet, heb ik een broertje dood.

Wanneer ik de draad weer oppak weet ik nog niet. Het ligt in ieder geval in de planning om deze maand weer eens te bellen om ingeroosterd te worden. En tot die tijd probeer ik mezelf in te prenten dat het een mooie uitdaging is die me te wachten staat. Ik ben mijn eigen Angela Groothuizen!

1 opmerking:

Mars the Semi-one zei

Heeey Semi-Sis!

Ik kwam eigenlijk alleen even een Dikke Kus afgeven!:)

Mooie foto's heb je er trouwens bij staan joh! Leuk!

Maar goed, bij deze;

Dikke Kus