woensdag 1 november 2006

Het lukt weer!

Zo hé. Ik heb lekker geslapen vannacht! Probleemloos ingedommeld, 10 uur aan een stuk heerlijk onder zeil geweest en zonder hoofdpijn wakker geworden.

Mijn kuurtje zit er weer op en dus heb ik ook geen slaappillen meer nodig. Ik blijf het een wonderbaarlijk fenomeen vinden. Dat een zo'n pil je hele dag- en nachtritme overhoop kan gooien. En dat je door er een andere pil bij te nemen wel weer enigszins normaal kunt functioneren. Al moet je van de hele pillenkermis natuurlijk ook weer de bijwerkingen voor lief nemen.

Het extra uurtje dat we er het afgelopen weekend bijkregen, heb ik vandaag dus gewoon genomen. En mijn zachte, warme, winterdekbed voelde op de een of andere manier ook veel lekkerder aan. Ik verheug me nu alweer op vanavond!

Geen opmerkingen: