vrijdag 10 november 2006

Hun mooiste dag!

LOOK PRETTY

Om 7:30 uur ging mijn wekker. Bruut vroeg! Omdat mijn haar er vandaag ook tiptop uit moest zien maar we niet voor mij naar de kapper en de visagist gingen, zat er niks anders op dan in alle vroegte zelf met de krultang en de poederborstel aan de slag te gaan.
Om 9:10 uur belde ik aan. Ze stond letterlijk te stuiteren in de hal. Ze ging trouwen! Hij, de uiterlijk kalme sereenheid zelf, vroeg of ik kon proberen haar een beetje rustig te krijgen. Yeah right, ik was zelf minstens net zo opgewonden!
Natasha Beddingfield schalde door de boxen; we konden vertrekken. Op naar de kapper en daarna de make up.

JUST SAY YES

Om 14:45 uur stroomde het gemeenthuis druppelsgewijs vol en was het wachten op... Het echtpaar Hummer! De een kiest voor een romantisch koetsje, de ander prefereert een stijlvolle oldtimer. Zij werden verrast met een heuse zwarte PC Hooft-tractor.

AND PARTY!

De champagnetoast, tóch een openingsdans, een verkorte liveversie van The road ahead is empty, een op het bruidspaar toegesneden aflevering van Get the picture, traditioneel bruiloftseten en de oh zo fijne onverwacht lange aanwezigheid van haar moeder. Iedereen straalde. Zij gaven licht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was ook echt de mooiste dag van mijn leven (tot nu toe). Jammer dat het zo snel voorbij was, maar we hebben het echt leuk gehad hè?
Grtz Mevrouw "Hummer" (DAT was erg hè?) ;-)

Mars zei

Heeeey Semi-Zus!!!

Wat heb je een lekker kort koppie!!! LeukLeukLeuk! Staat je goed. Bij mij is er ook een heel stuk af, maar bij jou is het leuker..:S Ben naar 'n andere kapper geweest en dat heb ik gemerkt:P Haha, maar ach, zoo erg is het ook weer niet joh. Leuke bruiloft gehad? Zo te zien wel!!!;-) Enneh....wanneer is de volgende op komst..? En dan bedoel ik natuurlijk 'n heel specifieke...haha! Ben niet ongeduldig ofzo hoor:P

Eh ehm...Mevrouw Hummer...Gefeliciteerd!!!!

Nou Doeii!!

Kus,je Semi-Zus